Метод проектування на уроках трудового навчання

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Метод проектів дає змогу активно розвивати в учнів творче мислення, творчі здібності, прагнення самому створити, усвідомити себе творцем.        Метод проектування на уроках трудового навчання забезпечує загальну ігрову основу навчання, сприяє формуванню творчо спрямованої особистості в умовах збереження емоційного і фізичного благополуччя, є одним з інноваційних методів навчання.

Для мене  цінність проектування полягає в тому, що саме ця діяльність привчає дітей до самостійної, практичної, планової і систематичної роботи, виховує прагнення до створення нового або існуючого, але вдосконаленого виробу, формує уявлення про перспективи його застосування, розвиває морально-трудові якості, працелюбність.

Презентація готових виробів – завершальний етап у роботі над творчими проектами. Дівчата 7-8 класів майстерно попрацювали над своїм проектом «Текстильна лялька».

Вчитель трудового навчання Думенко В.М.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_masonry_media_grid grid_id=”vc_gid:1550133656746-4b669199-af61-0″ include=”1811,1812,1813,1814,1815″][/vc_column][/vc_row]