[vc_row][vc_column][vc_column_text]Згідно з планом роботи школи та з метою розвитку інтересу учнів до вивчення історії та правознавства, акцентування на патріотичному вихованню, уміння використовувати теоретичні знання в різних життєвих ситуаціях, поглиблення знань школярів з історії України та правознавства, формування історичних компетентностей та виховання патріотизму, любові до рідного краю та розвитку умінь аргументовано висловлювати свої думки, виховання почуття відповідальності за свої вчинки розвитку логічного та аналітичного мислення та підготовки учнів до вибору майбутньої професії в школі було проведено Тиждень історії та правознавства з 20 січня по 27 січня 2017 року вчителем історії та правознавства Передейко М. Ю.
Розпочався тиждень історії та правознавства з педагогічних читань на тему «Степан Бандера – герой нації», які підготувала вчитель історії, права Передейко М. Ю. Вчителі дізналися про цікаві факти з життя Степана Бандери, під час круглого столу поділилися думками про роль і вплив особистості на історію держави. Цікавим був відеофільм про Степана Бандеру. Степан Бандера впродовж багатьох років був лідером українського визвольного руху, за яким ішли сотні тисяч борців, не сумніваючись у його правоті та будучи впевненими у його вірності. Таку довіру він заслужив своїми вчинками і самопожертвою заради України. Під час Варшавського та Львівського процесів, а згодом, потрапивши до рук нацистів, він не зрадив національної ідеї та своїх прибічників. Два смертні вироки, замінені на довічні ув’язнення, перетворили його на символ для західноукраїнської молоді, яким він є в народній пам’яті до сьогодні. Водночас С. Бандера належав до когорти вождів, чиїми іменами називали український народ – І. Мазепа, С. Петлюра, С. Бандера за те, що він боровся за власну державу. Тому, вшановуючи, С. Бандеру, ми вшановуємо цілі покоління мужніх синів і дочок, які боролися за волю України.
23 січня був проведений усний журнал «22 січня – День Соборності України» в якому були задіяні учні 5 – 11 класів. Учнями було підготовлено цікаві, змістовні повідомлення про історичну подію.
Протягом тижня були організовані виставки малюнків (9 кл., 5 кл.) «Права дитини – очима самих дітей», «Роде, наш красний», у якій школярі зуміли розкрити зміст найважливіших прав дитини, та глибше дізналися історію свого родоводу. Виставки малюнків були естетично оформлені, цікаві, змістовні, повчальні.
Під час тижня історії та правознавства, учні відгадували кросворди, ребуси історичної тематики, брали участь у історичних вікторинах, пізнавальних іграх, правознавчих конкурсах, отримували нову інформацію та знання. Дані навчально-виховні заходи мали пізнавальний, науковий характер.
24 січня був проведений правознавчий конкурс «Інтелектуальний штурм» в якому брали участь учні. 9 – 10 класів. Метою даного конкурсу було виховання інтересу до правових знань, популяризація правових законів, поглиблення знань, здобутих учнями на уроках, формування правової культури школярів. Акцентувалася увага вчителя Передейко М. Ю. на те, щоб зробити процес пізнання цікавим і захоплюючим.
25 – 26 січня відбулася інтелектуальна гра «Подорож до минулого» (5 – 6 кл.). Гра пройшла вдало, мети досягнуто. Учні були об`єднані в дві команди: «Слов`яни», «Геродот.» Пізнавальним був конкурс капітанів та гра «Склади 5 історичних термінів» Учні з задоволенням та цінним багажем знань пообіцяли крокувати в майбутнє.
25 січня відбулася історична гра «Чи знаєте ви…», в якій брали участь учні 7 класу. Під час гри учні продемонстрували добрі знання з історії, багато дізналися, правильно вміли застосувати набуті знання, вміння, навички під час відповідей.
Тиждень історії та права завершився загальношкільною лінійкою «Герої Крут – для нащадків взірець.» Крути ввійшли в історію України як символ національної честі. Ті, хто загинув у битві під Крутами назавжди залишаться в нашій пам’яті. Вони полягли, щоб ми сьогодні жили у вільній і незалежній Українській державі. Вчитель історії, права Передейко М.Ю. подбала про святкове оформлення даного заходу, якому була притаманна урочистість, піднесеність, патріотичний дух. Велика увага зверталася на підготовку до захисту Вітчизни, на виховання почуття національної гордості, гордості за свою Батьківщину та народ, повагу до історії власного народу.
Аналіз проведених заходів вчителем історії та права Передейко М. Ю, свідчить про формування належних знань, умінь, та навичок з історії, правознавства, створення оптимальних умов для розвитку особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу та сучасної європейської цивілізації; необхідність збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, шанобливого ставлення до національних святинь, української мови, історії, формування культури міжетнічних і міжособистісних відносин. Адже зі спільного розуміння минулого виростає спільна проекція майбутнього, що вкладається у формулу «Немає пам’яті—немає ідентичності. Немає ідентичності—немає нації».
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_media_grid grid_id=”vc_gid:1487017808458-2d386fce-aeca-0″ include=”480,478,484,479,481,482,483″][/vc_column][/vc_row]