Початкова школа
Укр. мова
10.03-13.03 ст. 54-57 читати
16.03-20.03 ст. 58-61 читати; ст. 60 вивчити вірш
30.03- 03.04 ст. 62-64 читати;
Математика
10.03-13.03 ст. 92, №2-№4
16.03-20.03 ст.93 №2-№4; ст.94 №3-№5
30.03- 03.04 ст.95 №2-№5
Англійська мова
Вивчити слова ( с. 74, 76):
- Ears – вуха
- Eyes – очі
- Mouth – рот
- Nose – ніс
- Head – голова
- Arms – руки
- Legs – ноги
- Hands – руки ( долоні)
Відео з озвучкою слів: https://www.youtube.com/watch?v=2Hmq74bQP6s
https://www.youtube.com/watch?v=qYL5e1B7aKU
Вивчити слова зі сторінок 78, 80.
Вивчити пісню « Head, shoulders, knees and toes»
( https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY)
Усно опрацювати вправи зі сторінок 86-87
Повторити літери від Аа до Іі
Вивчити літери Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo ( с. 117-119), прописати їх в зошиті
Вивчити слова (с. 88,90)
30.03.2020
Я досліджую світ
1.Умій дружити. (с. 56-57)
ТВАРИНИ У ЗООПАРКУ! Розвиваючі мультики для дітей про тварин українською мовою.
https://www.youtube.com/watch?v=MABcV7yWHYY&list=PLshJpmmXcDiTK-Sf0tc-ya0RS_DqYH9Bl
Математика.
2.Записуємо числа першої сотні.
31.03.2020
Я досліджую світ
1.«Куточок друзів». Зробити вітальну листівку до дня народження для свого друга або своєї подруги. (с. 59)
Українська мова.
2.Буква Щ. «Що таке Батьківщина?». (с. 60-61)
3.Списування з друкованого шрифту.
01.04.2020
Математика
1.Порівнюємо числа в межах 100.
Завдання з математики для 1 класу.
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/topics
Українська мова.
2.Читаю і розповідаю. (с. 62-63)
3.Письмо великих літер українського алфавіту.
02.04.2020
Я досліджую світ.
1.Чемним треба бути скрізь. Складання словника ввічливих слів. (с. 58-59)
Мудрі казки тітоньки Сови – Образливі слова
https://www.youtube.com/watch?v=kcOVvs8R9CU
Математика.
2.Додаємо і віднімаємо числа другого десятка.
Математика 1 клас Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток
https://www.youtube.com/watch?v=3PLN2AyfC0s
Українська мова.
3.Юрій Ярмиш «Джерельце». Анатолій Качан «Джерельце».
- Письмо складів і речень з великими буквами.
03.04.2020
Математика
1.Обчислення виразів за схемами. (с. 120)
Українська мова.
2.Робота з дитячою книжкою. Знаходження й наведення літер у малюнках.
3.Презентація «Карантин? Не нудьгувати, рахувати і читати»
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-karantin-ne-nudguvati-rahuvati-i-citati-221717.html
Укр. мова
Частина 7 (1) , уроки 3 – 12;
Математика
Частина 7 – уроки 3 – 7;
ЯПС
Тиждень 25 – всі уроки.
Вивчити таблиці множення числа 7 і ділення на 7.
Дата | День |
Завдання
|
01.04 | Середа |
Математика: робота над помилками у самостійній роботі 7. ЯПС: зошит (тиждень 27), день 130. |
02.04 | Четвер |
ЯПС: день 131. Укр. мова: уроки 17-18. |
03.04 | П’ятниця |
ЯПС: день 132. Матем. : діагностична робота №7. |
06.04 | Понеділок |
ЯПС: день 133 Укр. мова: уроки 19-20. Математика: зошит, частина 8, урок 1. |
07.04 | Вівторок |
ЯПС: день 134 Укр.мова: уроки 21-22 |
08.04 | Середа |
ЯПС: зошит, тиждень 28, день 135. Вірш Л. Українки «Черешеньки» вивчити напам’ять. Матем.: урок 2. |
09.04 | Четвер |
ЯПС: день 136. Укр.мова: урок 23-24 |
10.04 | П’ятниця |
ЯПС: день 137(с.16-22) Матем.: урок 3. |
13.04 | Понеділок |
ЯПС : день138. Укр.мова: зошит, частина 8(1), урок 1-2 Матем.: урок 4. |
14.04 | Вівторок |
ЯПС: зошит ТИЖДЕНЬ 29, день 140. Укр.мова: уроки 3-4. |
15.04 | Середа |
Матем: урок 5. ЯПС: день141. |
16.04 | Четвер |
ЯПС: день 142. (с. 24-30) Укр.мова: уроки 5-6. |
17.04 | П’ятниця |
ЯПС: день 143. Матем: урок 6. |
21.04 | Вівторок |
ЯПС: зошит ТИЖДЕНЬ 30, день 145. Укр.мова : урок 7-8. |
22.04 | Середа |
ЯПС: день 146. Матем.: урок 7. |
23.04 | Четвер |
ЯПС: день 147. Укр.мова: урок 9-10. |
24.04 | П’ятниця |
ЯПС: день 148. Матем.: урок 8. |
Інформатика
Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні.
Поняттям команди. Команди й виконавці.
Ігрові вправи з надання команд виконавцям
Англійська мова
Вивчити:
Підручник:
С.76,77, 80, 81, 82, 83
Робочий зошит:
Unit 11 ( с. 74 – 77)
Unit 12 ( c. 80 – 84)
Укр. Мова
Повторити відмінки іменника, провідміняти слова:трава, дерево, котик, зайчик, сонце.
Списати 2 тексти (60 слів) і підкреслити іменники і прикметники
Математика
Повторити таблички множення і ділення.
Природа
Теми “Риби,комахи”
Читання
ст.146-155
Прочитати 1 книжку
Інформатика
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. http://chytanka.com.ua/
https://redbook-ua.org/animals/all
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.
Доповнення текстів зображеннями. https://www.youtube.com/watch?v=b0xorBTSRZA
Англійська мова
Вивчити слова з наступних вправ:
впр. 1, с. 88
впр. 1, с. 90
впр. 1, с. 94
впр. 1, с. 98
Укр. мова
10.03-13.03
ДПА контрольна робота №7 І і ІІ варіанти
16.03-20.03
ст. 139 впр. 314; ст 142-143 вивчити правила; ст 143 впр. 325
30.03-03.04
ДПА контрольна робота №8 І і ІІ варіанти
Математика
10.03-13.03
ст.139 задача №865, приклади №866 (писати в робочому зошиті)
16.03-20.03
ДПА контрольна робота №7 І і ІІ варіанти
30.03-03.04
ст.142 задача №891; приклади №892
Природознавство
10.03-13.03
Параграфи 32-33; ст. 106 опрацювати
Літературне читання
16.03-20.03
ст. 130-135 читати, переказувати
30.03-03.04
ст. 135-140 читати, переказувати
Англійська мова
Розділ 5 “ Travelling”. Знати слова уроків 1 -4. Виконати вправи в робочому зошиті до цих уроків ( с.39 -42)
Впр.1 ( с.78) – виписати та вивчити слова
Впр.2,3 ( с.79) – письмово
Впр.2 ( с.81) – виписати та вивчити слова
Впр.5 ( с.82) – письмово
Впр.2 ( с.83) – читати і перекладати
Впр.5 ( с.83) – письмово
Робочий зошит: с. 43 – 46
Повторити лічбу до 100, назви місяців.
Вивчити порядкові числівники ( с.87)
https://www.youtube.com/watch?v=2TS_cuwGkzE&t=50s – мультик про Лондон
https://www.youtube.com/watch?v=5enDRrWyXaw&list=PLqv4y60m_3_BsDssdzvrCueiho5Tc-1j8 – місяці
https://www.youtube.com/watch?v=bGetqbqDVaA – рахуємо до 100
https://www.youtube.com/watch?v=jOUdGf8oVc8 – порядкові числівники
Зарубіжна література
Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.). ТЛ. Початкові поняття про сюжет, повість.
Світ дорослих і світ дітей у повісті.
Том Сойєр. ТЛ. Портрет.
Елеанор Портер (1868-1920). «Полліанна».
ТЛ. Початкове поняття про роман, сюжет.
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.
Полліанна та її друзі. ТЛ. Портрет.
Художні засоби розкриття образу Полліанни.
Ідея радості життя й відкриття світу у творі.
Прочитати у підручнику ст. 172-192
Володимир Галактіонович Короленко (1853–1921). «Сліпий музикант». Пошук головним героєм (Петром Попельським) свого місця у світі. Тема мистецтва.
Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших.
Петро Попельський та Евеліна.
Українська природа, народні образи й традиції в повісті.
Розвиток мовлення №3(усно). Інсценізація твору за темою (А.П.Чехов, В.Г.Короленко).
Вивчити напам’ять 4 хоку Мацуо Басьо (http://www.ae-lib.org.ua/texts-c/matsuo__poetry__ua.htm)
Опрацювати с. 195-197
Вивчити напам’ять вірш Роберта Бернса “Моє серце в верховині…”
Опрацювати с. 202-205 (Джанні Родарі “Листівки з видами міст”)
Прочитати твори О. Генрі ( Вільям Сідні Портер) “Дари волхвів” , “Останній листок”
- Прочитати твір В.Шекспіра “Гамлет”
- Переглянути відео “Бароко” https://www.youtube.com/watch?v=XnBIUnGpsL8&feature=youtu.be
Опрацювати с. 233-240 (Генрік Ібсен; аналітичні п’єси)
Знати зміст драми “Ляльковий дім”, с. 241-250
Опрацювати с. 250-252, дібрати цитати до характеристики Нори та інших персонажів твору.
Англія
Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея». Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів. Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману
РМ. Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?». Екранізації романів XIX ст. Контрольний твір-роздум за доробком Ф. М. Достоєвського та О. Уайльда
Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст.
Франція
Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький, 1880 – 1918). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо».
Ґійом Аполлінер – поет-авангардист. Зв’язок поезії митця з естетикою кубізму, своєрідність «сюрреалізму» письменника, його художні новації в царині лірики. Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Ґійома Аполлінера.
Напам’ять Ґійом Аполлінер (1 вірш за вибором учня)
Росія
Анна Андріївна Ахматова (А. А. Горенко, 1889 – 1966). Вірші (1-2 за вибором учителя
А. А. Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А. А. Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів, «щоденниковість» і психологізм.
Напам’ять А. А. Ахматова (1 вірш за вибором учня)
Поема «Реквієм». Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері.
Володимир Володимирович Маяковський (1893 – 1930). В. В. Маяковський – поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Протиставлення ницої буденності й прагнення ліричного героя до іншого (омріяного) світу в ранній ліриці.
Напам’ять Б. Л. Пастернак (1 вірш за вибором учня).
«А ви могли б?..», «Послухайте!», «Борг Україні»
Особливості віршованої системи В. В. Маяковського. Метафоричність образів, поетична мова.
Українська мова
Вивчити параграфи 48-50
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення.Розділові знаки при однорідних членах речення.
Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами.
Всавні слова, виділення іх на письмі комами.Виконання вправ (на свій вибір)
Консультаціі по телефону-0990696059
Пряма мова.Розділові знаки при прямій мові.Виконуєте вправи, які вам під силу(на вибір)
Діалог. Тире при діалозі .Виконуєте тестові завдання(стор,207-209)
Повторення теми”Звертання, вставні слова, однорідні члени речення” Вправи на вибір.
Вивчити параграфи 48-50
-Написати диктант.
-Виконувати тести.
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення.Розділові знаки при однорідних членах речення.
Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами.
Всавні слова, виділення іх на письмі комами.Виконання вправ (на свій вибір)
Консультаціі по телефону-0990696059
Пряма мова.Розділові знаки при прямій мові.Виконуєте вправи, які вам під силу(на вибір)
Діалог. Тире при діалозі .Виконуєте тестові завдання(стор,207-209)
Повторення теми”Звертання, вставні слова, однорідні члени речення” Вправи на вибір.
- Опрацювати параграфи 50-53
- Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/q83TU_Xf2Tc
Уроки №2-№10
Укр.мова
-Написати диктант.
-Виконувати тести.
Розряди прислівників, ступені порівняння прислівників, творення й правопис прислівників
“Не” і “ні” з прислівниками. “И” та “і” в кінці прислівників.
Правопис прислівників на “о”, “е”, утворених від прикметників і дієприкметників.
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс. Повторити все про прислівник.Консультаціі по телефону-0990696059
Виконуєте тестові завдання(стор.1141-142)
Прийменник (стор.144-151)
Вивчаємо тему”Сполучник”
Повторити Синтаксис, Пунктуація.
Дописати інтерв’ю у публіцистичному стилі.
Вивчити правила та виконати вправи у робочий зошит.
с.144-163, впр.312, 320, 328, 336, 342, 344, 344, 349, 358, 363.
Повторити параграфи 24-28
Виконати тести ст. 161-162
Скадні речення із сурядним і підрядним зв’язком, сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.
Скрадне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки між простими реченями у складному з різними видами зв’язку
Повторити тему “Спкладне речення з різними видами зв’язку”
виконуєте тести(стор.183-184)
Виконуєте тестові завдання(стор.207).вправа443
Виконуєте тестові завдання(217-218),вправа477
Повторити всі самостійні частини мови.
Опрацювати параграфи 64,65 впр.460,461,467;
пар.66,67,68,69 впр. 474,477,489,493;
пар.70 впр.500
-Реферат на професійну тему.
-Уживання слів у переносному значенні ,синонімів,антонімів,омонімів у текстах різних стилів.
-Підготовка до ЗНО(проходити тести);сайти Prometheus, be smart
Українська література
- Оповідання С. Васильченка ” У бур’янах”
- Вивчити напам’ять вірш Т.Г.Шевченка “Садок вишневий коло хати”
- Павло Тичина.”Не бував ти у наших краях”, “Гаі шумлять”(напам”ять)
Євген Гуцало “Лось”,
“Сім’я дикоі качки” - Читати твір Г.Тютюнника”Дивак”
- Читаєте повість “Сіроманець”М.Вінграновського
- Виразне читання повісті “Сіроманець”
- Оповідання С. Васильченка ” У бур’янах”
- Вивчити напам’ять вірш Т.Г.Шевченка “Садок вишневий коло хати”
- Павло Тичина.”Не бував ти у наших краях”, “Гаі шумлять”(напам”ять)
Євген Гуцало “Лось”,
“Сім’я дикоі качки” - Читати твір Г.Тютюнника”Дивак”
- Читаєте повість “Сіроманець”М.Вінграновського
- Виразне читання повісті “Сіроманець”
Прочитати у підручнику ст. 166-185
Прочитати “Таємне Товариство боягузів або засіб від переляку №9”
-Леонід Глібов український байкар,поет(записати у зошит життя та творчість).
-Повчальний зміст байок “Муха і Бджола”, “Жаба і Віл”.
-Степан Руданський -знати біографію ,чит.”Запорожці у короля”.
-Павло Глазовий. “Еволюція” “Найважча роль”.
-“Заморські гості”, “Похвала” (вивчити напам’ять- на вибір).
Олег Ольжич “Захочеш- і будеш”, “Господь багатий нас благословив”
Олександр Гавриш.”неймовірні пригоди
,Івана Сили”
Малишко “Пісня про рушник” (напам’ять)
Повторити вивчені твори.Читати А.Малишка “Стежина”
Читаєте ще раз вже вивчені твори(повторюєте)
Прочитати Володимир Дрозд “Білий кінь Шептало”;
Іван Сенченко “Діамантовий берег”
-Записати життя та творчість Юрія Винниченка у робочий зошит. Читати повість-казку “Місце для дракона”.
-Написати твір на тему: “Роздуми про добро і зло,вірність і зраду” за твором “Місце для дракона”.
-У зошит написати твори поетів земляків.
Т. Г. Шевченко “Кавказ”,
Послання ” І мертвим і живим”,
Поеми “Катерина” і “Наймичка” прочитати
Т.Г.Шевченко”Послання “і мертвим, і живим…”, “У нашім раі на землі”, “Доля”,”Росли укупочці,зросли..”
Тарас Шевченко і Біблія. “Ісаїя. Глава 35”.
Повторити всю творчість Т.Г. Шевченка.
Роман П.Куліша “Чорна рада”
Марко Вовчок “Інститутка”
Вивчаєте характеристику образів повісті “Інститутка”
по підручнику
Леся Українка збірка поезій “На крилах пісень”.
Альманах “З над хмар і з долин”.
“Лісова пісня”
-“Contra spem spero” Леся Українка (вивчити напам’ять).
-Виразне читання поезій Лесі Українки.
-Читати “Лісова пісня” Лесі Українки.
-Написати твір:”Порівняння образів Мавки й Калини”,”Почуття кохання Мавки й Лукаша”.
Вивчити напам’ять вірш на вибір шістесятників.
Творчий та життєвий шлях Ліни Костенко.
Вивчити напам’ять вірш Ліни Костенко.
Прочитати “Маруся Чурай”
-Написати план-характеристика Марусі Чурай.
-Василь Стус загальний огляд творчості.Поезія Стуса.
-Виконувати онлайн-тести.
Англійська мова
Повторити всі слова з теми “Одяг”/Clothes
Впр. 4, с. 156 – скласти 5 речень (письмово)
Впр. 1, с. 159 – доповнити речення (письмово)
Записати слова у словник та вивчити їх:
event – подія, випадок
size – розмір
to enjoy – насолоджуватись
to try on – приміряти
finally – нарешті
be in a hurry – поспішати
go back – повертатись
fashion – мода
to borrow – позичати (у когось)
light – світло; світлий
Повторити всі слова з теми “Одяг”/Clothes
Впр. 4, с. 156 – скласти 5 речень (письмово)
Впр. 1, с. 159 – доповнити речення (письмово)
Записати слова у словник та вивчити їх:
event – подія, випадок
size – розмір
to enjoy – насолоджуватись
to try on – приміряти
finally – нарешті
be in a hurry – поспішати
go back – повертатись
fashion – мода
to borrow – позичати (у когось)
light – світло; світлий
Впр. 2, с. 138 – прочитати текст та доповнити речення
Впр. 6, с. 140 – утворити речення (письмово)
Впр. 1, с. 140 – перекласти назви визначних місць, з’єднати їх з малюнками
Впр. 3, с. 141 – прочитати і перекласти текст
Впр. 5, с. 145 – поставити дієслова у правильну форму (письмово)
Опрацювати:
- Student’s Book – Unit 24 ( p.70-71) і Revision (p.72-73)
- Activity Book – Unit 24 ( p.58-59), Check Yourself ( p.60) ( виконати всі вправи, вивчити слова)
- С. 74 – 79 – підручникС.61 – 65 – робочий зошит
- Впр.1 ( с.142) – виписати в словник і вивчити нові слова
- Впр.3 ( с.143) – читати і перекладати
- Впр.4 ( с.143) – письмово
- Розібрати граматичне правило( с.143 – 144)
- Впр.6 ( с.144) – письмово
- Unit 7, Lesson 3 ( ex.1,2,3, p.144-146)Lesson 4-5 ( ex.5 – 8, p.148-150)Lesson 6 ( ex.2-3,p.151)Lesson 7 ( ex.2, 4,p.152-154)
Lesson 8 ( ex.1,2, p.156) - https://www.youtube.com/watch?v=hmcQR04EtZU – відео про Україну
- Впр.1 ( с.162) – читати і перекладати; відповідати на питання після тексту
- Впр.2 ( с.163) – написати твір про концерт, який ти відвідав, відповідаючи на поставлені у вправі запитання
- Виписати і вивчити слова ( впр.1, с.182; с.183)Впр.1 -4 ( с.182 – 184)Впр.2 ( с.185-186) – читати і перекладатиС.186 – виписати і вивчити словаВпр.3,4 ( с.187) – письмовоС.189 – виписати і вивчити словаГраматичний урок ( с.191 – 193) – письмово всі вправи
- Впр.7 а ( с.164) – розібрати словосполучення ( їх потім треба використати у творі)
- Впр.7 b ( с.164) – розібрати різницю між словами “cause” і “ reason”
- Впр.8 а ( с.165) – скласти табличку ( про три екологічні проблеми) ( письмово)
- Впр.8 b ( с.165) – скласти 5 речень-порад про те, як допомогти нашій планеті справитися з екологічними проблемами ( птсьмово)
- Впр.2( с.167) – написати лист про те, як ви піклуєтеся про природу. Використовувати слова і фрази, вивчені в цій темі ( чим більше, тим краще)
- https://www.youtube.com/watch?v=edy0LReLRrUhttps://www.youtube.com/watch?v=pJ5mgwY79IQhttps://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0Впр.2 ( с.182) – письмовоВпр.3 ( с.184) – читати, перекладати, виписати і вивчити незнайомі словаВпр.4 ( с.185) – письмовоВпр.6 ( с.186) – тестиВпр.7 ( с.186) – читати і перекладатиВпр.8 ( с.187) – письмовоВпр.5 ( с.191) – письмовоГраматичний урок ( с. 192 – 194) – письмово
Повторити слова с. 169
Вивчити слова с. 179
Впр. 6, с. 185-186 (усно)
Математика
1) $5, п.30-п.33 повторити
√892, ст. 212
2) $5, п.34 опрацювати + відеоурок + вивчити правила та властивості множення
√914, √917, √919
3) $5, п.35 опрацювати + відеоурок
√973, √976
https://www.youtube.com/watch?v=SflrCBgDQV8
1) $5, п.30-п.33 повторити
√892, ст. 212
2) $5, п.34 опрацювати + відеоурок + вивчити правила та властивості множення
√914, √917, √919
3) $5, п.35 опрацювати + відеоурок
√973, √976
https://www.youtube.com/watch?v=SflrCBgDQV8
1) $28-$29, повторити
√1276, √1292, √1352
2) $30, опрацювати + відеоурок
√1379, √1381, √1385, (√1391, √1397)
3) $31, опрацювати + відеоурок
√1416, √1420, √1424
4) $32, опрацювати
√1440, √1442, √1452
https://www.youtube.com/watch?v=bOXeUUXeI9k&t=52s
Уроки №9-№13
Самостійна робота №14 ( коригувальні картки)
Алгебра
Опрацювати параграф 1 п.2 (відеоурок з теми “Рівняння”) .https://m.youtube.com/watch?list=PLeb-UxVXmUb7vO5x6DK6-Kq6SqEnl20LO&v=z87M5pTMCQ4
Виконати вправи №35; №38; №43; №44; №46; №48; №50; №52;
Геометрія
Переглянути відеоуроки
https://m.youtube.com/watch?list=PLeb-UxVXmUb7NiEaAtyUO_z2qn-YC7yqN&v=AB6Pzku5rgo
Алгебра
Опрацювати п. 20 ст. 157
Виконати вправи №682; №683; №685; №689; №692; №693; №698;
Геометрія
Алгебра
Опрацювати п.18;
Виконати №18.3; №18.5; № 18.9; №18.12
Відео уроки Топ школа
Переглянути відеоуроки арифметична та геометрична прогресії
https://www.facebook.com/groups/topshkolaofficial/permalink/1964099463722617/
Виконати тестування
https://onlinetestpad.com/ua/test/90642-arifmetichna-progres%D1%96ya
Геометрія
Опрацювати параграф 5 п.17, п.18 ст 157, ст. 167
№17.15; №17.17; №17.19; №17.21; №18.14 №18.19
Відеоуроки
Алгебра
$3, п.20-п.23, опрацювати; √20.6, √21.2, √22.2, √23.4
https://www.youtube.com/watch?v=6PRnax3EQps
https://www.youtube.com/watch?v=UdmG4JU2L4o
https://www.youtube.com/watch?v=rIWRAAZ75yY
https://www.youtube.com/watch?v=po3g8x5p4zg
https://www.youtube.com/watch?v=NFpYZx8562g
Геометрія
$6, п.39-п.42, опрацювати; √39.10, √40.6, √40.8, √41.10, √42.4, √42.6
Опрацювати параграф 3 п.12, 13 ст. 70 – 74
№13.3; №13.5; №13.7; №13.14; №12.3; №12.8;
Онлайн тести
https://www.facebook.com/groups/topshkolaofficial/permalink/1950535031745727/.
Історія України
Опрацювати параграфи 17; 18
Тема. Головні цілі пізнання минулого. Д/з – параграф 19, виписати в зошит основні поняття, та дати письмові відповіді на запитання (1, 2, 3, 4, 5, 8) на сторінці 111.
Тема. Історія, історики, письменники та поети. Д/з – параграф 20; написати невеличке повідомлення про відомого історика. Перегляд відеоролика про Нестора-літописця. https://www.youtube.com/watch?v=kp9l2ce4Ih4
Опрацювати параграфи 17; 18
Тема. Головні цілі пізнання минулого. Д/з – параграф 19, виписати в зошит основні поняття, та дати письмові відповіді на запитання (1, 2, 3, 4, 5, 8) на сторінці 111.
Тема. Історія, історики, письменники та поети. Д/з – параграф 20; написати невеличке повідомлення про відомого історика. Перегляд відеоролика про Нестора-літописця. https://www.youtube.com/watch?v=kp9l2ce4Ih4
Опрацювати параграфи 45; 48; 49
Тема. Стародавній Рим за царської та республіканської доби. Д/з: опрацювати параграфи 45, 46. Дати письмові відповіді на запитання на сторінках 144 – 146
Тема. Римська імперія. Д/З – параграфи 48, 49, 50, 51, 52. Скласти історичний портрет Юлія Цезаря. Перегляд відео про Цезаря https://www.youtube.com/watch?v=tdlNchkgvV8
Опрацювати параграфи 45; 48; 49
Тема. Стародавній Рим за царської та республіканської доби. Д/з: опрацювати параграфи 45, 46. Дати письмові відповіді на запитання на сторінках 144 – 146
Тема. Римська імперія. Д/З – параграфи 48, 49, 50, 51, 52. Скласти історичний портрет Юлія Цезаря. Перегляд відео про Цезаря https://www.youtube.com/watch?v=tdlNchkgvV8
Опрацювати параграфи 18; 19;
Тема. Культура Галицько-Волинської держави в другій половині Х – ХІІІ ст. Д/з – параграф 18 та виконати письмово завдання 12 (заповнити таблицю )на сторінці 169
Тема. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Д/з – параграфи 19, 20, 21. Виписати основні історичні дати та терміни в зошит.
Опрацювати параграфи 30; 31;
Тема. Гетьманщина у 20-40 рр. ХVIII ст. Д/з – параграф 31. Виконати письмово в зошиті вправу «Реставратор»
Тема. Лівобережна та Слобідська Україна в другій половині ХVIII ст. Д/з – параграф 32. Скласти письмово історичний портрет Кирила Розумовського. Перегля відео «Україна за часів гетьмана Кирила Розумовського» https://www.youtube.com/watch?v=y1vAlKXEknM
Тема. Південна, Правобережна Україна та західноукраїнські землі. Д/з – параграфи 33, 34. Виписати в зошит основні дати теми. Історична вікторина.
Тема. Розвиток освіти, науки та музичної культури. Д/з – параграф 35. Скласти та заповнити таблицю, яка складається трьох колонок. 1. Розвиток освіти. 2. Розвиток філософії. 3.Розвиток музики.
Опрацювати параграфи 25; 26
Тема. Політизація українського національного руху на території Російської імперії. Російська революція 1905 – 1907 рр. Д/з – параграф 25, Дати письмові відповіді на запитання (1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13)
Тема. Суспільно-політичне становище у 1907 – 1914 рр. Д/з – параграф 26. Написати повідомлення про Столипінську аграрну реформу. Перегляд відеоролика «Столипінська аграрна реформа» https://www.youtube.com/watch?v=SEk5gHmx5vE
Тема. Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро-Угорщини. Д/з – параграф 27. Висловити письмово , власну точку зору стосовно соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель в складі Австро-Угорщини.
Опрацювати параграфи 45-52;
Тема. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Д/З – параграф 47 – 48. Виписати основні дати, поняття теми.
Тема. Освіта, наука, література та мистецтво в радянській Україні. Д/з – параграф 51 – 52. Виконати письмово завдання 2 (таблиця) на сторінці 218
Тема. Західно-українські землі в міжвоєнний період. Д/з – параграфи 55 – 58. Виписати основні дати теми. Скласти історичний портрет Августина Волошина. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=LAE6-YrriwM
Тема. Україна в роки Другої світової війни. Д/з – параграфи 59 – 60 – 61 – 62. Скласти письмово хронологію подій даної теми. Перегляд відео «Початок Другої світової війни». https://www.youtube.com/watch?v=PkkXRTXRtxY
Опрацювати параграфи 21-23;
Підготовка до ЗНО. Сайт на Урок, EdEra, ZNO/UA.
Всесвітня Історія
Опрацювати параграфи 5; 6;
Тема. Матеріальний та духовний світ європейського Середньовіччя. Д/з – параграф 6. Написати повідомлення про середньовічний замок чи собор. Перегляд відео «Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи» https://www.youtube.com/watch?v=eXrPtq1Nk-M
Тема. Держави Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст. Д/з – параграфи 16, 17. Скласти письмово хронологічну таблицю за даною темою.
Опрацювати параграфи 20; 21;
Тема. Просвітництво і промислова революція. Д/з – параграф 22. Виписати в зошит основні поняття, дати теми. Опрацювати сторінки підручника 187-190 та заповніть таблицю, яка складається з чотирьох колонок. 1. Дата. 2. Винахід. 3. Винахідник. 4. Значення винаходу.
Тема. Освічений абсолютизм. Д/з – параграф 23. Скласти історичний портрет Марії Терезії чи Йосифа ІІ (на вибір)
Тема. Міжнародні відносини в ХVIII ст. Д/з – параграф 24. Виконання експрес тестів.
Тема. Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775 – 1783 рр.). утворення США. Д/з – параграф 25.Виписати основні дати, поняття теми. Дати письмово відповіді на запитання (1, 3, 4, 6, 7, 8, ) на сторінці 222
Опрацювати параграфи 25; 26;
Тема. Спроби модернізації Османської імперії. Д/з – параграф 25. Написати повідомлення про Молодотурецьку революцію та її наслідки. Перегляд відео «Молодотурецька революція» https://www.youtube.com/watch?v=_BZkh7JmzPg
Тема. Міжнародні відносини друга половина ХІХ – початок ХХ ст. Д/з – параграф 26. Дати письмові відповіді на запитання (1, 2, 3, 4, 5, 11) на сторінці 225
Правознавство
Тема. Адміністративна відповідальність неповнолітніх. Д/з – параграф 25, вирішити письмово юридичні ситуації на с. 171.
Тема. Кримінальна відповідальність неповнолітніх. Д/з – параграф 26, та письмово виконати завдання № 1, 2, 4 на сторінках 181 – 182.
Опрацювати параграфи 24; 25;
Тема. Передумови Другої світової війни. Д/з – параграфи 25, 26, 27. Дати письмово відповіді на запитання (1, 2, 4, ) на сторінці 119; на сторінці 121 (1, 2, 3, 4, 5); на сторінці 124 (1, 2, 3, 5)
Тема. Друга світова війна. Д/з – параграфи 28, 29, 30, 31, 32. Скласти історичний портрет про Адольфа Гітлера, Йосифа Сталіна (на вибір)
Опрацювати параграфи 18; 19;
Підготувати повідомлення про Карибську кризу та ще одне про науково-технічну революцію та її вплив на світ.
Біологія
Опрацювати параграфи 42-45;
Уроки №1- №3
Насінні рослини.Голонасінні.(урок 5) Перегляд відео, тестування
Насінні рослини.Покритонасінні. Однодольні.(урок 6) Перегляд відео, тестування
Насінні рослини .Покритонасінні. Дводольні. (урок 7) Перегляд відео, тестування
Опрацювати параграфи 40-46
https://www.youtube.com/watch?v=GPp6FY3Ji4c
https://www.youtube.com/watch?v=YLnG58MXb2Q
https://www.youtube.com/watch?v=ojf6qUPwpnA&t=265s
https://www.youtube.com/watch?v=S9bBOWj2-uA
https://www.youtube.com/watch?v=v9krvDdW1Ss
Опрацювати параграфи 41-44;
Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.(с.212-216)
Перегляд відео, тестування
Сенсорні системи нюху та смаку. Рецептори внутрішніх органів. (с.216-221)
Опрацювати параграфи 36-37;
ст. 149-151 виконати тестування
Популяції живих організмів та їх основні характеристики.(перегляд відео, тестування)
Механізми видоутворення.(перегляд відео, тестування)
Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна. (с.156-160)
Повторити параграфи 27-41;
Опрацювати параграфи 43-45;
Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні. (с.176-180)
Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини. Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.(с.180-184)
Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.(с.184-188)
Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм.(с.188-192)
Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів.(с.192-196)
Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.(с.196-200)Тестування у форматі ЗНО.
Географія
Природознавство
Опрацювати параграфи 37-40;
Природознавство
Опрацювати параграфи 37-40;
Опрацювати параграфи 49-52;
Урок №1- №4
Природні зони Євразії.
Зміна природи людиною .
Найвідоміші об’єкти занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО
Кліматичні пояси і типи клімату Євразії. Параграф 45
Консультації по виконанню практичної роботи №11. Визначення типів клімату у межах помірного кл. поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм
Води суходолу. Практична робота №10(Продовження) П.46
Природні зони Євразії П.47-48
Вертикальна поясність. Зміна природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти занесені до списку природньої спадщини ЮНЕСКО П. 49
Населення материка П. 50
Держави. Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з країнами Європи та Азії. Пр.р.№10 (Продовження) П.50
Складання тестів по темі Євразія. Тестування
Опрацювати параграфи 47-50;
Кількість населення у світі та Україні. Чинники що впливають на кількість населення: природній рух міграції. Міграційна політика держав П.47
Зміна Кількості населення у світі та Україні. Демографічна політика. П.48
Статево-віковий склад населення світу та України. Тривалість життя населення.П.50
Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора П.49
Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення у світі та Україні П.51
Міські та сільські населені пункти. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське та сільське населення. П.52
Урбанізація, причино що її зумовлюють. Міські агломерації, мегаполіси, світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні та світі. Субурбанізація, хибна урбанізація П.53
Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни П.54
Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи П.55
Міжнародний туризм П.39
Туризм в Україні П.40
Наукова та освітня діяльність, охорона здоров’я у світі та Україні П.41
Фінансові послуги П.42
Аутсорсинг П.43
Тестування по розділу « Третинний сектор господарства»П 34-43
Політичні та демографічні проблеми П.44
Економічні та продовольчі проблеми людства П.45
Опрацювати параграфи 24-25;
Глобальні ланцюги доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію, міді; чинники та форми спеціалізації країн П.24
Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій та фінансів.П.25
Політична географія та геополітика П.26
Українська держава П.27
Населення України. Практична робота №9 «Аналіз картограм народжуваності, смертності, природнього приросту, густоти населення, урбанізації в Україні» П.28
Сучасні риси національної економіки України. Пр.р.№10 «Аналіз секторальної структури економіки України» П.29
Фізика
- Опрацювати урок №1
- Опрацювати урок №2
- Опрацювати урок №3
- Опрацювати урок №4
- Урок 45 Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри
- Урок 46 Сполучені посудини. Манометри
- Урок 47 Розв’язування задач. Самостійна робота
- Урок 48 Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда
- Урок 49 Розв’язування задач. Умови плавання тіл
- Урок 50 Лабораторна робота № 10. З’ясування умов плавання тіла
- Урок 51 Навчальний проект № 3
- Урок 52 Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
- Урок 53 Контрольна робота №4
- Урок 54 Аналіз контрольної роботи. Механічна робота. Потужність
- Урок 55 Розв’язування задач
- Урок 56 Механічна енергія та її види
- Урок 42 Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр
- Урок 43 Електрична напруга. Одиниця напруги. Вольтметр
- Урок 44 Електричний опір. Закон Ома
- Урок 45 Розв’язування задач. Самостійна робота (1)
- Урок 46 Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати
- Урок 47 Розв’язування задач
- Урок 48 Лабораторна робота № 3
- Урок 49 Послідовне з’єднання провідників
- Урок 50 Лабораторна робота № 4
- Урок 51 Паралельне з’єднання провідників
- Урок 52 Лабораторна робота № 5
- Урок 53 Мішане з’єднання провідників
- Урок 54 Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
- Урок 55 Контрольна робота № 4 з теми «Електричний струм»
- Урок 56 Робота і потужність електричного струму
Опрацювати:
Третій закон Ньютона
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
Рух тіла під дією кількох сил
http://interactive.ranok.com.ua/
Опрацювати параграфи 32-35; впр.33 (5); впр.34(6,9)
Онлайн тестування з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» частина І
https://onlinetestpad.com/ua/testview/224244-9-klas-55-rukh-til-pid-dieyu-kilkokh-sil
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. http://interactive.ranok.com.ua/
Опрацювати параграфи 36-37; впр36 (3), 37(4)
Опрацювати параграфи 33-35; ст.214 повторити розділ ІІІ
Лабораторна робота № 7. Вимірювання відносної вологості повітря
https://www.youtube.com/watch?v=eX_KqapMFnk
Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища
Лабораторна робота № 8. Вимірювання поверхневого натягу рідини
https://www.youtube.com/watch?v=qQJHb5aDNHw
Онлайн тестування з теми «Молекулярна фізика» http://interactive.ranok.com.ua/
Внутрішня енергія. Робота в термодинаміці
Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес
Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина
http://interactive.ranok.com.ua/
Опрацювати параграфи 36-39, ст. 236
Опрацювати параграфи 32-35; ст. 208 повторити розділ ІІІ;
Опрацювати параграфи 36-39;
Фотоефект. Закони фотоефекту https://www.youtube.com/watch?v=h4roTQ293Kw
Шкала електромагнітних хвиль https://www.youtube.com/watch?v=lywIgJ7TicM
Опрацювати параграфи 39-43;
Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома https://www.youtube.com/watch?v=m97QGuyHCeo
Види спектрів. Основи спектрального аналізу
Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер https://www.youtube.com/watch?v=IcTJ6Buf5JI
Експериментальна робота № 9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями
Онлайн тестування з теми «Атомна фізика»
https://www.youtube.com/watch?v=DgB8cRGcMVU
https://onlinetestpad.com/ua/testview/22818-test-z-rozd%D1%96lu-atomna-%D1%96-yaderna-f%D1%96zika
Хімія
Опрацювати параграф 27; виконати №195-№201;
Самостійне опрацювання §27, виконання вправ №195, №196.
Повторення §27,
виконання вправ №197, №198
Повторення §27,
виконання вправ №199, №200, №201
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §28, виконання вправи №206
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §28, виконання вправ №206, 207
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §29, виконання вправ №211-213
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Виконати домашній експеримент ст.170
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §30, виконання вправ №218, 219
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Виконати проект «Економія води у побуті»
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §31, виконання вправ №246, №247
Опрацювання §32, виконання вправ №254, №255
Повторення § 31-32, виконання вправи №256
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювати параграфи 31-32;
Виконати вправи №246; №247; №254-№256;
Повторення § 31-32, виконання вправи №257
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Повторення §32.
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання «Практична робота: Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» ст.182
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювати параграфи 24-25;
Виконати вправи №217; №221; №220; №228;
Опрацювання §24
Опрацювання §25, виконання вправ №190, 191
Повторення теми «Вуглеводні»
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §26, виконання вправи №201
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §27,
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання §28, виконання вправ 209, 210
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Повторення §28, виконання вправ № 211, 213
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювати параграфи 23-24;
Виконати вправи №171; №174; №179;
Опрацювання §23, виконання вправ № 171, 174
Опрацювання §24, виконання вправи № 179
Повторення теми «Альдегіди, корбонові кислоти. Естери. Жири.»
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання § 25. Виконання вправи № 184.
Виконання проекту (впр. № 185)
Онлайн-сесія. Тестування
Повторення § 23-25. Виконання вправ № 187, 188
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання § 26 ст. 154-156. Виконання вправ № 194, 197
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання § 26 ст.156-159. Виконання вправ № 198, 201.
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювати параграфи 31-32;
Виконати вправи №254; №257; №260;
Опрацювання § 31. Виконання вправи № 254.
Опрацювання § 32. Виконання вправи № 257, 260
Повторення теми « Властивості солей»
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання § 33 ст. 198-200. Виконання вправи № 261, 263
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювання § 33 ст. 200-203.
Виконання вправи № 267(б,в), 268
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Повторення §33. № 274
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Опрацювати: Практична робота №2 «Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами» ст. 205
Перегляд відео на youtu.be за посиланням у групі
Онлайн-сесія. Тестування
Навчаємось разом
Уроки №1-№6
Інформатика
Алгоритми з розгалуженнями. Алгоритмічна структура розгалуження.
Реалізація алгоритмів з розгалуженням. Опрацювати параграф 23,24. Онлайн тестування.
Практична робота 6. Реалізація алгоритмів з розгалуженням.
https://www.youtube.com/watch?v=48h6t5JV0Rk&feature=youtu.be
Алгоритми з повторенням. Цикл із параметром. Цикл із передумовою. Опрацювати параграф 25,26. Онлайн тестування.
Практична робота 7. Складання та виконання алгоритмів з повторенням.
https://www.youtube.com/watch?v=Me6_8jvklvs&feature=youtu.be
Онлайн тестування
Скачати Python
Створення програмних об’єктів. Повторити параграф 14,15,16.
Практична робота 5. Створення програмних об’єктів https://www.youtube.com/watch?v=mIm0Jqhe9BQ
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. Опрацювати параграф 17-19.
Практична робота 6.Створення програм із графічним інтерфейсом.
https://www.youtube.com/watch?v=VZ9hBAwACgM
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
Онлайн тестування
Скачати Python
Опрацювати параграф 27; виконати №195-№201;
Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.
Програмування випадкових процесів
Практична робота №7. Створення ігрового проекту. https://www.youtube.com/watch?v=_xyOOuSWnuE
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
Онлайн тестування https://onlinetestpad.com/ua/tests/informatics/7class
Опрацювати уроки:
Урок 45. Відображення базових графічних примітивів.
Урок 46. Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.
Опрацювати параграфи 43,44. Вправа 44. Тести.
Урок 47. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.
Урок 48. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних.
Опрацювати параграфи 45,46,47. Тести.
Урок 49. Виконання та налагодження проектів.
Опрацювати параграф 48. Практична робота 16.
Урок 48. Практична робота. 8. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
Урок 49. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
Опрацювати параграфи 20. Тести.
Урок 50. Практична робота 9. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
Урок 51. Поняття мови розмітки гіпертексту.
Опрацювати параграфи 21. Вправа 21. Тести.
Урок 52. Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінці.
Урок 53. Розмітка таблиць мовою HTML.
Опрацювати параграфи22,23. Вправа 22,23. Тести.
Створення та адміністрування сайту. Системи керування вмістом для веб-ресурсів.
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.
Технології опрацювання звукових даних. Опрацювання звукових даних. Опрацювати параграф 28.
Технології опрацювання відеоданих. Опрацювання відеоданих. Опрацювати параграф 29.
Основи здоров'я
Автономна ситуація. Сам удома та надворіПоведінка у небезпечних місцях. Земля – наш спільний дімСтихійні лиха. Безпека на воді. Відпочинок на природі.
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в Інтернеті https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik
Поняття конфлікту. Види та способи розв’язання конфліктів https://www.youtube.com/watch?v=ty9Ct
Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насильству в підлітковому середовищі.
Опрацювати параграфи 20-24
Онлайн тестування
Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Онлайн тестування
Соціальна безпека населеного пункту.
Вплив засобів масової інформації на здоров’я. https://www.youtube.com/watch?v=7DGxvkdqWRA
Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. https://www.youtube.com/watch?v=T4FVlep3t8E&t=12s
Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній.
Опрацювати параграфи 18-21
Організація дорожнього руху. Правила дорожнього руху. https://www.youtube.com/watch?v=OVkHPcabrYQ
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та їх пасажирів.
Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я.
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Підготувати проект «Вода у нашому житті»
Опрацювати параграфи 15-20
Правова відповідальність і закони України. https://www.youtube.com/watch?v=bb_BkSGMHLk
Цінність родини. Чинники міцної родини.
Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою.
Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді. https://naurok.com.ua/vpliv-psihoaktivnih-rechovin-na-reproduktivne-zdorov-ya-profilaktika-vrodzhenih-vad-162333.html
Опрацювати параграфи 20-24